Något gott

Söndag igen och förkyld med hosta som irriterar. Känns ingen höjdare idag, har ingen ork till något, orkade inte ens ta mig till affären idag. Gottsugen, vad gör man då, jo fixar något själv från skafferiet.
Det blev till en liten kaka med dinkel fullkorn, havregryn, smör, bakpulver och några chokladknappar, ska smaka ikväll efter maten, hoppas det smakar gott.
Är ni också påhittiga, när gottsuget infinner sig?
(null)
 
En kommentar publicerat i Bakning
Taggar: bakpulver, choklad, dinkel, fullkorn, förkyld, gott, havregryn, hosta, kaka, smör, söndag
#1 - - Lars Gustafsson:

Nä jag är inte så påhittig när jag är gottsugen det blir en massa onyttiga grejor tyvärr. Glad Påsk på dig min vän

Svar: Det är så roligt att höra av dig, saknar dina inlägg på bloggen. Vet inte varför du tagit uppehåll men hoppas att allt är bra med dig. Livet går ju upp och ner ibland, så är det även för mig. Ha en fantastiskt härlig påsk med solen på himlen. Din vän Rauha 🐥🐔🐣
Fredsblomman