En helt vanlig lördag

Haft en jobbig fredagkväll och natt, fick ta extra mycket av min akutmedicin för astman jag har. Idag är det lördag och det får bli en helt vanlig sådan med lite trav och mys framför TV:n. Ska bara ta en promenad till affären för att handla lite mat, orkar inte mycket mer, trodde att hostan skulle vara nästan över, men känns i luftrören att allt är inte OK.

Hoppas ni inte åker på den här höstförkylningen ,  mina bloggvänner och andra godingar som finns där ute,  är inget att rekommendera.
 
Kul att jag har fått vänner, som följer min blogg, då känns det ännu roligare att fortsätta.

#1 - - Lars Gustafsson:

Jag gillar din blogg så mycket Rauha. Du är fortfarande förkyld? Tack för att du troget är inne på min blogg. Jag är som sagt en stor fån av dig min vän. Vad ska du göra idag. Om du vill skriv gärna på min e-mail