Söndagsfrukost med stickat

Har haft lite dålig uppdatering på bloggen på sistone, men livet har kommit med så många akuta vändningar senast. Det är nog inte slut ännu med det, men just nu är det morgon och jag försöker njuta av stunden.

 
Har kokat havregrynsgröt, ser ni hjärtat på tallriken? 
 
Sedan har jag en ny stickning på gång, det är ganska bra metod att koppla av i jobbiga stunder.
 
Livet är så skört så ta vara på de goda stunderna.
 
Förresten, mötte även en stor älg inatt under körningen med min dotter. Synd att jag inte kunde ta någon bild, hade ju varit häftigt.
 
#1 - - Lars Gustafsson:

Ja jag saknar dina inlägg. Ta vara på stunden, så viktigt. Idag har jag strålande sol. Lite kallt ändå men frisk go luft, man blir så röd om kinderna efter promenaden och mår så bra efteråt. Ja livet är inte alltid så lätt. Jag fixade havregrynsgröt åt sonen och han tjej. Gulligt havregrynshjärta. Ha en bra dag.

Svar: Tack, det värmer med din fina kommentar just nu.
Fredsblomman