Snart...

Eftersom jag inte har den bästa tiden just nu, så har det inte blivit så mycket av uppdateringar i min blogg heller. Det är några som undrat över detta, men allt går inte alltid som man själv vill.
Har fått smärtlindring i form av sprutor och tabletter, så kanske kan det bli ett och annat inlägg här också ibland.
Snart är det dock dags att ta ett nytt kliv till ett helt nytt år. Hoppas att den kan bli som jag önskar eller åtminstone nästan. Är inte den som klagar allt för mycket utan försöker ta dagarna som de kommer och leva därefter. Hur är ni?
En god fortsättning på dagen, snart ska jag ut och röra på mig lite så jag inte stelnar helt och hållet. Vi hörs och ses, det kan jag nog lova. (null)

#1 - - Lars Gustafsson:

Jag hoppas du får ett bra 2018. Mitt 2017 kan jag inte klaga på. Alla dagar är ju inte spikraka

Svar: Tack, det hoppas jag för dig med
Fredsblomman