Midsommarbröllop

Vilket vackert brudpar!
Nu har de blivit ett par på riktigt, jag är en stolt mor till sonen och lika stolt svärmor till bruden. 
Jag tackar från hjärtat att ni finns till och att jag har fått vara med om detta också.
Sedan har jag även haft en underbar födelsedag dagen efter bröllopet med alla mina vänner som deltog till mitt åldrande.  
Tack för alla!

#1 - - Lars Gustafsson:

Vilket vackert brudpar och Grattis Rauha. Vi närmar oss varandra årsmässigt hihi skojar bara kram på dig

Svar: Ja, bröllopet var så vackert och jag grät nästan hela tiden i kyrkan, fast jag var lycklig. Är ju en känslomänniska. Ja, man blir ju inte längre yngre än man känner sig. Jag är nog rätt nöjd med det ändå. Kram
Fredsblomman

#2 - - Anders V:

Lite protest bara :)
Par har de varit länge!
Nu är de gifta också :D

Svar: Ja, och ett vackert gift par :)
Fredsblomman