Indian Summers

Nu har även jag skaffat mig Cmore och har börjat se på en serie "Indian Summers" 

En dramaserie som handlar om två familjers öden som sammanflätas i en tid av oro i 1930-talets koloniala Indien.

 Jag har alltid tyckt om drama och om filmer från Indien så hoppas att jag även tycker om denna serie.

Det är ganska roligt att ta en liten paus ibland och fortsätta titta på serien eller filmer när man själv vill.

Har någon av er sett denna och har någon åsikt om den? 

#1 - - lars:

Nej jag har inte sett Indian summer är den bra? Om du har Cmore så försök att se LION, Verklighetsbaserat berättelse om en liten Indian pojk som hamnar i andra änden av Indien och vidare till Australien. Gråtmild film

Svar: Ja, jag har precis börjat på den. Har precis sett färdigt säsong 1 på Indian summers, den var bra, nu saknar jag bara fortsättningen, vet inte när nästa säsong dyker upp, men det måste väl bli en till?
Fredsblomman