I väntan på våren

Gillar verkligen inte denna kyliga årstid. För min del kunde det gärna få vara vår, sommar och höst.
Kan man inte hoppa över vintern?
 
Så i väntan på bättre tider och våren har jag varit syssellsatt med detta, vad tycks?
I mitten är en blomma efter mönster från "bautawitch"
 
</div
#1 - - Lars Gustafsson:

Rauha äntligen Blogg inlägg från dig igen. E-Tunatjejen. Ja det är klart vi ska slopa den jäkla vintern. Vår sommar höst räcker. Bra Rauha jag diggar dig. Hej vad är bautawitch?😈😎😻👍👍👍

Svar: Hej, bautawitch är en virksida med mönster. Ja, jag gör inlägg ännu, har inte gett upp. Tycker det är roligt och läsa dina inlägg med. Mot våren, ser fram emot det. 😎
Fredsblomman

#2 - - Lars Gustafsson:

Jaha man lär så länge man lever. Är det kallt hos dig nu. Jag hörde ni fått kyla från Ryssland? Inte bra nu när jag ska hem nästa vecka. Från 35 grader till massa minusgrader shit. Men våren kommer ju snart. Ha de Rauha.👍