Tur i oturen

Solen skiner i Eskilstuna idag.


Nu är jag glad att jag inhandlade denna manick i somras, blev till användning nu i dessa vattenkokningstider på bakterierna i vattensystem. Nu är det bara att ställa ett glas under och få rent vatten igen. Tur i oturen kan man säga.

Någon annan som har en sådan? 

#1 - - lars:

Ohh shit. vad du är förutseende. ja det händer ju att kommunens vatten felar ibland
Ha en bra torsdag. Jag hoppas solen lyser även på dig

Svar: Ja, tänk att ibland gör man bra köp. Solen har lyst verkligen och det har varit en bra dag trots allt. Tack för ditt svar
Fredsblomman

#2 - - lars:

jag hoppas solen lyser vidare på dig idag och tack för att du är inne på min blogg varje dag. Jag blir så glad när du lämnar någon go kommentar. Vi har ju ändå levt ett bra tag i livet. Du har en proffsig blogg tycker jag.
För egen del vill jag inte lägga så stor vikt vid proffsig blogg utan vill ha min enkla bloggsida med inlägg varje dag, om det går med tid och så. Men jag är ju pens, så what tid är hur jag disponerar den
Hoppas du får en underbar dag. Fredsblomman så vackert namn. Jag tänker alltid på De vita duvorna och barnen med sina drakar i luften när jag ser ditt bloggnamn Tack

Svar: Tack för ditt uppmuntrande svar, önskar dig också en fin fredag. Ja, mitt förnamn översatt blir just Fredsblomman, därav namnet på min blogg. Kramiz
Fredsblomman