Sitter här

Åter igen en söndag. Lördagen gav ingen större vinst i V75, hade sex rätt som gav bara 29kr, nå ja, nu chans idag.


Sitter här och tittar på TV4 nyhetsmorgon, bland annat internationella hårstylisten; ser så enkelt ut, men är lika svårt varje gång jag försöker något nytt med håret. Har ju förstås inte så långt hår som de i TV, men något borde det gå att locka på mitt med. Nu är det ju inte så att jag på något sätt är missnöjd med mitt, men skulle vara kul med något nytt ibland.

Hur har ni det med hårfrisyren?  Lyckas ni få till det? 

#1 - - Erika Stigulfsdotter:

Jag är så dålig på hårfrisyrer... Jag har långt hår som bara hänger och stor möjlighet till att faktist göra någonting med håret, sätta upp det lite snyggt... Men allt jag kan är att locka, platta eller sätta upp det i en toffs, det är mina standarfrisyrer :)

Svar: Ja, men det duger bra, tycker jag, men det är alltid kul och titta på lite nya tips. Ha en bra söndag 😊
Fredsblomman