Morgonmys

Tidigt vaken en söndagmorgon som denna. 

Sitter med en kopp kaffe och myser med tända ljus.
Det är fint nu på höstmorgnar när man kan ha ett tänt ljus även på morgonen.

Om en stund ska jag ta en tur till Bålsta och se hur det går på jobbet där.
Lovade till min son att titta in på förmiddagen. Vi har mycket att göra just nu och det är på både gott och ont.

Igår hade jag huvudvärk och det vart inget bloggande för min del, orkade bara läsa på andras bloggar lite.

V75 gick åt skogen även denna gång, så får väl fortsätta jobba tills jag vinner den där storkovan som ett par stycken lyckades med igår.

Ha en bra söndag mina vänner därute och glöm inte bort att mysa lite, det ger en skön början på en underbar dag.

#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Låter som en mysig morgon! :)

Svar: Tack, man måste mysa ibland, dagen blir bättre då.
Fredsblomman

#2 - - Lars Gustafsson:

vad gött det låter. bara vara, njuta av stunden. Ljus förhöjer mitt sinne nu den mörka årstiden. Synd att hästarna inte springer som du vill. Jag har gett upp spelet. Ha en fortsatt go söndag